poniedziałek, 2 czerwca 2014

Zagrożenia wielki stres w drugiej klasie!


Jak dobrze wiecie jest już prawie koniec roku szkolnego. Ja mam dwa zagrożenia z matematyki i informatyki (u nas infa jest bardzo trudna i wiele osób ma jedynki). Przez to, że się strasznie stresuję przy poprawach z matmy to poprawiam na jeden. No po prostu świetnie. Strasznie się boję, że nie zdam. Choć chyba przez trzy lata u nas w gimnazjum można mieć na koniec jedną pałę.

Z informatyki jak się pouczę do testu (co każdy semestr piszemy taki teścik, a lekcje wcześniej pan każe nam pisać w zeszytach różne rzeczy) i napiszę przynajmniej na dwóje to jest szansa, że nie będę miała zagrożenia, ale z matmy będzie gorzej. Chyba, że moja mama wkroczy do akcji i pójdzie pogadać z panią.


Moje świetne oceny:

Informatyka:
1, 1, 3

Matematyka:
4+, 1, 1, 4-, 3-, 1, 1, 3+, 4+, 3, 1


To nie są wszystkie oceny, bo chyba mam jeszcze jakąś pałę z matematyki. Nie wiem co robić, ale bardziej współczuje innym, bo niektórzy ze wszystkich 15 przedmiotów mają po 8, a nawet po 10 zagrożeń, a ja tylko 2.

1 komentarz:

  1. Strasznie masz... No, ale życzę powodzenia (być może spóźnione).

    OdpowiedzUsuń

Witamy ♥

Witamy ♥